Sondag 17 april 2011

Vaknar med soleksem!! Ar detta annu ett alderstecken eller vad ar det fragan om? Sa klok som jag varit sedan jag kom ner, varvat mellan 15-30 i solskydd precis hela tiden och darmed knappt fatt nagon farg. Gammal och vis, sa aker man pa soleksem - Inte okej?

Hursomhaver, pa med T-shirt och 30 i solskydd, idag ska vi hyra golfbil for att ta oss runt on och det ar ju en passande dag att sitta i skuggan.

500 pesos senare "glider" vi runt on. Ett forsta stopp pa en skoldpaddsfarm som val var ... tjaeee sadar. Fint att de forsoker radda skoldpaddorna i alla fall, de ar sota och verkar ha ett soft liv. Skulle det vara reinkarnation som galler sa kan jag nog tanka mig att bli skoldpadda, garna en gotlandsk. 

Vi puttrar vidare, stannar vid det lilla som finns kvar av en mayaruin, glider forbi tva fun parks och cruisar langs med panorama-view. Kakar tre tacos var och skoljer ner med SOL och Double X. 

 





Avslutar dagen med resans forsta tequila pa en gunga nere vid strandbaren - Samre dagar har man haft! 


Kommentarer
Postat av: carro

Ehhmff..Vänta tills du får soleksem ner mot skinkorna ;) Eller varför inte köra hela kroppen på en och samma gång!?

2011-04-20 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0