Scheissewetter

Idag är det riktigt, riktigt kass väder här nere. Regnet öser ner ... åtminstone här ner i dalen, några hundra meter högre upp kan man mellan den täta dimman skymta att snön ligger vit. Snöa får det gärna göra för mig. Jag längtar verkligen som tusan efter att skidsäsongen ska dra igång. Tonys 3.5 dagars vecka är över och han är nöjd.. .ännu nöjdare efter att han nu fått i sig en "kebabrulle" med hamburgeröd. Jag längtar efter en kebabrulle från campino - på juldagen kommer inget kunna hindra mig.

Kimmo skriver idag på sin blogg att Henrik Larsson är klar för SSL... och alltså nu snackar vi DEN Henke Larsson. Alltså Helsingborg-Celtic-Barcelona Henrik Larsson = MYCKET intressant. Precis som herr Eskelinen skriver så ska det bli väldigt intressant att se publiksiffrorna för Helsingborg och de lag de möter i framtiden. Kanske kan Henke göra för innebandyn det Marta gjort för damfotbollen. Den som lever får se =). 
Jag hoppas att dessa två superlirare som det står om i artikeln nedan går i Larssons fotspår... då vet jag en som kommer kolla innebandy i alla fall ;)
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/innebandy/article3821290.ab

"PINGIS EN SPORT MED KLÖS I"


Ikväll kommer det hända lite grejer och jag är minsann lite nervös. Återkommer förhoppningsvis med rapport imorgon.
Nu ska jag redigera lite och njuta av denna vackra utsikt (?) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0