Sola skinner og jeg er så glad..

Äntligen!!
Nu jäklar är det påsk minsann och vädret är än så länge strålande. Enligt väderleksrapporterna så ska det hålla sig runt 22 grader hela helgen här i Landquart =).




Här är nybäddat, nystädat, nytvättat och nydukat, dessutom är det påskrisat.
Anna-Kajsa och Peter landar om ungefär 2 timmar och så snart Tony är färdigduschad så bär det av mot Zürich Flughafen! Shit vad jag har längtat efter den här dagen. Gissar att det inte kommer bli uppdaterat så bra här de närmsta dagarna, men vi har det med all säkerhet bra. På schemat imorgon står årets sista skiddag och jag lovar härmed på heder och samvete att Anna-Kajsa och Peter kommer att komma hem med solbrända ansikten.
Njut av er ledighet alla där hemma det ska sannerligen vi göra.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad jag är avundsjuk! En lördagskväll efter ett par glas vin var jag inplanerad på denna resa som en liten surprice till er ;) men men nu sitter jag här i halmstad, men solen skiner iaf!



Hoppas ni har en alldeles fantastisk helg tillsammans!

Kram på er alla!

2009-04-10 @ 12:15:50
Postat av: Lotta

Om du undrar vad det är för idiot som är inne x antal gånger per dag så är det jag ;)



Nyfiken på ert besök i bilder!



Ha en bra eftermiddag,

Kramar!

2009-04-15 @ 15:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0