Vi har det för jävla bra!

Ännu en gång bjöd backarna i Klosters-Davos på fantastiskt skidåking och med nyslipade skidor var benen bra mycket piggare. Vi mötte upp gänget på en restaurang i backen och därefter följde en kanondag. Jag har sagt det förr, men det tåls att upprepa... det är så jäkla skönt att åka skidor och slippa vind. Här nere har det inte blåst en enda gång. Himlen var fortsatt klarblå hela dagen och som vanligt knappt något folk. Skidåkningen är helt enkelt outstanding och jag vet inte hur jag ska klara mig utan den? Åre kan slänga sig i sjön... kanske är hård, men det är faktiskt så.
Solen sken och det hade gott och väl räckt med en T-shirt under jackan. Vi placerade oss i solstolar och käkade lunch, bakom oss satt en kvinna i bikini-överdel.
vi har det bra skrev jag senast vi varit och åkt skidor efter en dag med nyvallat måste jag förtydliga - Vi har det för jävla bra!
























Alla dagar har ju vare sig man vill eller ej ett slut, vi avslutade denna med snabbmat från Landquarts kebabhak, hockey, youtube och gott sällskap =).
Tack för en grymt trevlig långweekend, det gör vi gärna om!

Vill också å tonys vägnar passa på att tacka för smågodis och annat gött som landat i postfacket här i Neugut de senaste dagarna. Systrarna Eriksson med familjer - Vi njuter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0