Besök =)

Vet inte var jag ska börja?

Tony har hunnit bli ett år äldre och vi har hittat på massor av grejer. För att undvika ett mastodontlångt inlägg delar jag upp det. Kan börja med vårt trevliga lite spontana besök vi fick i söndags. Linda och Daniel  nappade på inbjudan och höll liksom vi tummarna för lite skidåkning här i bergen. När paret från Bern anlänt efter lunch käkade vi och sedan bar det av mot Zizers för att kolla innebandy. Storvreta-AIK bjöd pà en ordentligt spännande match och jag håller alla mina båda tummar för Storvreta.


Måndag morgon kändes det inte alls inspirerande att sätta sig i kontorsstolen, framförallt inte när det låg tre eller snarare fyra individer och snusade vidare när jag gick hemifrån innan åtta. Egentligen hade jag tagit ledigt, men eftersom vädret skulle bli bra först på tisdagen tänkte jag byta min lediga dag... omotiverad gick jag in på mitt kontor, men bestämde mig sedan nästa omgående för att det var läge att ta två dagars ledigt. Så fick det bli!


Efter ett godkännande från mina medarbetare tog jag mig till Landquarts bageri och inhandlade tårta. Hemma igen var Linda som vanligt uppe med tuppen ;), vi fixade frukost och sedan rastade vi allihop Oliver i två timmar. En skön promenad längs med Rhen!


Efter lunch och tårta packade jag och tony väskan för att bege oss lite norrut. Det ligger nämligen till som så att jag hjälpte ett hotell med en liten reklamspott innan jul och som tack för hjälpen blev jag och Tony inbjudna på en liten weekend. Vår kompis Nadja jobbar på hotellet som är beläget i Klosters och schysst nog fixade hon med alla mina födelsedagsplaner.
DANKE VIELMAL NADJA  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0