27

Vansinnigt!
Hur gick det till?
Hursomhaver är jag 27 år nu och jag vill tacka för ALLA gratulationer, vykort sms, mail och Facebook-hälsningar - det värmde. Har konstaterat att födelsedagar ska nog ändå firas hemma med familj och vänner, här nere blir det liksom inte detsamma. Födelsedagen bestod främst av jobb och på Swibi blev jag uppvaktad med blomma och gratulationskort från cheferna, inte illa!
I fredags blev det i alla fall lite firande. Tony hade bokat fönsterbord på en supermysig restaurang med utsikt över Chur by night och hemma från restaurangbesöket bjöds det på tårta - lugn, skön och mysig kväll =)

Dagen innan min födelsedag nämligen den 27:e fyllde en av mina favoriter år.
Grattis Hampus 7 år nästa år tar vi dubbelkalas som vanligt tycker jag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0