Brainstorm + P3

Sommaren 2000 var jag lite halvsåld på sångaren i Brainstorm, någon som kommer ihåg?
Brainstorm var det lettiska bandet som deltog i eurovision song contest samma år. Jag var 18 år och i augusti någon gång så skulle ovan nämnda band spela på Valand i Göteborg och åldersgränsen var 21, jag var förkrossad och satt istället samma kväll och drack öl på ankaret och önskade att Brainstorm skulle åka längs med västkusten och ta en sväng förbi Varberg innan de åkte tillbaka till Lettland.

Hursomhelst fick jag som jag minns aldrig något riktigt medhåll från mina vänner om hur fantastiskt het den här killen var. Jag minns att jag tyckte att han hade ett fint fotarbete och det är klart att med tanke på den snygga skjorta han valt som överdel så är det inte undra på att jag koncentrerade mig på underdelen =).

Ibland på jobbet måste jag ta pauser från alla adresser och siffror och idag var pausen extremt rättfärdigad. Mellan klockan 14 och 16 varje dag går mitt favvoprogram på P3 och då går tiden lite snabbare. Idag hände det något extra spännande. Jonna i relationsrådet hade liksom jag haft en crush på Renars Kaupers och jag blev så himla glad att jag var tvungen att skriva några rader till henne och dessa  rader läste Christer snällt upp. Om ni inte lyssnade på Christer i P3 idag så kan ni göra det via länken som följer -  http://www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id=1584777&BroadcastDate=&IsBlock=1
Någonstans runt 07.30 förklarar Jonna sin kärlek och runt minut 26-27 efter Lilly Allens låt kommer min lilla hälsning. Efterföljande diskussion om Kaupers körtlar har jag inget med att göra överhuvudtaget...
Igår var en tråkig och dålig dag, idag är en bättre dag och snart är det helg... det får vi fira med att lyssna på Brainstorms fantatsiska låt "My Star" tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena kändisbruden!

Lyssnade såklart på webben idag, inte förstod jag att det vart DU som hade mailat in, asgrymt ju!

Vart bara tvungen att höra det igen..förstår dock inte varifrån crushen kommer :)

Hoppas vi ses imorrn!

Ciao bella

2009-02-05 @ 22:00:05
URL: http://calebsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jäklar vilket fotarbete killen jobbat fram!



Håller med Linda ovan, hur uppstod denna lilla förälskelse egentligen? ;)



Ha en fin helg! Hälsa Tony så mycket!



Kramar

2009-02-06 @ 09:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0