Damian

Med detta lilla inlägg vill jag tacka min snälla kusin Mattias och min snälla kusin Martinas snälla sambo Kristoffer som tog så väl hand om mig mina sista timmar på Gran Canaria, hoppas att ni haft ytterligare toppenvecka.
Jag vill också bjuda släkten på ett hittils okänt foto. Mattias är fotograf och tittar man noga skymtar man honom i TV-apparaten i bakgrunden. Damian blev vår nya vän under resan och jag tror att vi alla skulle kunna tänka oss att byta jobb med honom några månader om året.


Kommentarer
Postat av: mattias

Hallå Kussi.

Efter lite väskstrul på flygplasten och en finfin andravecka i bagaget kom vi hem till Varberg strax efter midnatt igår. Pga högt vatten på samt rädslan att strandtennisa bort en hel solvecka har rekordförsöken varit få. Det tog ett tag innan jag insåg det men, ni vann. GRATTIS. Passa på att njuta nu, till sommaren paserar vi 1000. Damian eller Dajman som han fick heta vecka 2 bad mig hälsa att din kind skulle bli bättre och att du är en "verrie gååd gaarl". Glöm nu inte att träna minigolf inför sommaren.Hälsa Tony /49 slag.

2009-03-01 @ 13:23:28
Postat av: Alexandra

Maaaattias =). Behöver din e-mail för att kunna fullfölja vad jag lovat angående FB =).

Vore ju för himla hemskt att "strandtennisa" bort en vecka ;)... Jasså du tänker i 1000-slagsnivån, jag är nog mer inne på 2000, men det är ju olika var man sätter aribban ;). Grym semester var det i alla fall. Saknar er // 869 slag

2009-03-02 @ 23:34:33
URL: http://alexericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0