Min bror...

... har fyllt år i veckan - nämligen den 25:e februari.
När vi var små så tittade vi på baseball-filmen "Värsta gänget" ungefär hundra gånger och just denna film visades på TV4-film idag. Kommer du ihåg hur himla bra den här filmen var/är Christian? 



Imorgon hoppas jag att jag genom den virtuella världen kan vara med en sväng på kalaset efter att jag åkt skidor. Hade en himla massa gärna varit med i verkligheten, men det får bli nästa år det. Vad blev det för mat nu då bror? Så vi kan sitta här nere i söder och äta detsamma? ;-)




Kommentarer
Postat av: Daniel Carlsson

Åh jag älskar Värsta Gänget... speciellt han voodoo killen.... haha.. måste fixa hem den

2009-03-01 @ 10:43:01
Postat av: Alexandra

Den är grym =. har du TV4 Film lär den väl rulla där ett gäng gånger till. Krama familjen

2009-03-02 @ 23:30:02
URL: http://alexericsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

tack det ska jag kolla upp.. dom har ju en tendens att visa filmerna X antal ggr.. Hälsa svåger

2009-03-05 @ 08:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0