Mot Gran Canaria

Världshistoriens eventuellt längsta arbetsvecka ever har äääntligen nått sitt slut. Vid den här tiden imorgon röstar jag på någon fin drink från hotellbaren och kanske ett parti yatzy. Söndag vid den här tiden röstar jag på lite go solfrossa, en röd näsa och en flarra spanskt vin. 

Svärföräldrarna har landat säkert i Graubünden med massor av godsaker och hänger med Tony tills på måndag. Imorgon är det match mot serieledarna Wiler för Alligators del och Leif och Berit ska åka spelarbuss =).
Tätt följt av fredagen den trettonde är det alla hjärtans dag och jag fick en himlans fin blomma av min kära Tony idag minsann. Tror förresten med bestämdhet att han är en smula avis på mig bei moment.
Alla hjärtans dag är även en speciell väns födelsedag som jag saknar titt som tätt. Hon heter Johanna Brag och när jag var runt 15 hjälpte hon mig att måla min "lilla" Tv från -78 lila - En snyggare TV har nog egentligen aldrig skådats. Det var öven hemma hos Johanna Brag som jag för första gången gick ut på internet ... jag minns att vi chattade på aftonbladet och det var sååååå häftigt.

Johanna är snygg, kan franska och gillar att hoppa från trean på simstadion.
Massor av grattis på 26:årsdagen Johanna!!
Trackback
RSS 2.0