Fünf jahre!

Vet ni?
Både igår och idag har jag tränat. Igår var det fotbollsträning och småtjejerna kör med mig... fy sjutton vad jag inte är just 17 längre. Riktigt frustrerande. Idag har jag och Anna hängt på spelarfru Sonja till gymmet där killarna tränar och kört ett step-up pass. En och en halvtimma skulle passet vara och eftersom träningsvärken redan satt sig rejält i benen var jag lite orolig... helt i onödan visade det sig. Ett lamare träningspass har jag nog aldrig varit på, nepp det blir nog inga träningskort på galaxy för min del.

Idag har jag och Tony förresten varit tillsammans i fem härliga år. Det har vi firat med fiskpinnar ;)
Näeee,,, Tony lagade fantastiskt god mat igår faktiskt och imorgon är planen att dra mot öster och sedan ska vi spendera natten... där  ------->  www.ambassadorbern.ch 
Kan bli really good tror jag.
Jag har fortfarande inte sett huvudstaden och på lördagen hoppas vi att Ericsson/Calebsson ger oss en förstklassig guidning i hauptstadt. På söndag får ni gärna hålla tummarna för fint väder här nere för jag VILL åka skidor NU!!!

Annars är det fortsatt främst vardag som gäller här nere nu och tiden rusar iväg. Ska bli skönt att åka iväg en sväng i helgen och se lite nytt... och kanske en horisont med =).
Förresten jag har fått eget kontor och imorse när solen tittade fram bakom bergen fotade jag min view... vad sägs?
Landskap och morgonsol kommer inte riktigt till sin rätt eftersom jag fotat under ett lysrör, men jag är ändå rätt nöjd med min fönsterplats.

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad mysigt med en liten tripp o ett hotellbesök! Men vad är inte ett fem årsjubileum värt om inte det ;)



Om ett tag ska jag dra ner på stan och ta en kaffe med Sandra. Måste se folk efter min lilla influensa!



Ha en toppen helg kära vänner!

Kram Lotta

2009-01-23 @ 15:28:51
Postat av: Jenna, Kajsa o Lotta

Hej hopp!



En hälsning från Halmstad och oss tre ovan!

Haft en mysig dag med lunch på stan och sen mys på 21kvm ;)



Tänker på dej!



Kramar från oss

2009-01-24 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0