Go-Kart + Spaghetti

Direkt efter jobbet idag så drog min avdelning blandat med ett gäng från 5:e våning iväg på lite "teambuilding". Egentligen var det meningen att vi skulle åkt skidor tillsammans i Arosa, men eftersom vädret var så kass hela februari så blev det aldrig av utan istället blev det Go-Kart och Spaghetti!
Jag hade aldrig åkt Go-Kart förut och ska jag vara helt ärlig så har jag varit en del nervös inför detta, vet inte om det kan ha och göra med att man blir äldre... 3 X 8 minuter skulle vi åka och efter att jag sett min katastrofala tid efter första omgången så försvann allt vad nervositet heter och tävlinginstinkten tog över.
Det tjöt i däcken och jag brände in i skydden som stod runtom banan....... till vilken nytta?
Middagen efteråt blev en tyst historia för min del.. jag hatar att förlora!!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Man kan inte vara bäst på allt men du är ta mej f-n nära! ;)



Trevlig eftermiddag!

Kram kram

2009-03-25 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0