Storasyster!

Min storasyster fyllde 30 någonting igår, men vi kom överens om att hon fortfarande är typ i min ålder för det är så det känns. Det är andra året i rad jag missar hennes födelsedag, förra året var jag i Åre och nu i alperna... en dag ska allt tas igen i alla fall.
Grattis än en gång storasyster! 
 


Jag är ganska säker på att jag inte är ensam om att tänka på Carola när jag tänker på min storayster Victoria. Det har inte bara att göra med att Victoria är ett troget fan av denna schlagerdrottning ... genom åren har även Häggkvist varit stilikon för storsyrrans frisyrer och vi småsystrar var såklart avundsjuka både när det gällde puderfrilla, uppklippt page och "snelugg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0