Uttråkad!

             Idag händer det inte mycket.

  • Vädret är fortfarande helkass och vår tysklärare sa idag att våren är fem veckor försenad här nere. Bra för skidåkningen, dåligt för humöret. I morse liksom alla dagar den här veckan gick jag till jobbet i snöoväder, vid lunch var snön borta och på väg hem från jobbet satte snöandet igång igen - Fattar ingenting!
  • Tony med sin vanliga tur har stukat foten, men han tror att den ska bli bra tills helgen.
  • Ikväll skulle jag egentligen lagat mat och tagit ett röj i lägenheten, men istället fastnarde jag här.
  • Imorgon har simhallen öppet det är bra för jag gillar att simma.
  • Positivt är att vi igårkväll fick ett mycket trevligt telefonsamtal om ett eventuellt besök och nu håller jag både tummar, fingrar och tår för att personen i fråga kan hitta käcka biljetter.
  • Vi har lyssnat lite på nationalteatern här nere den senaste tiden. Idag när jag youtubade lite dök den här gamla klassikerna upp. Roligt var att det fanns live-spelningar när både Winnerbäck, Thåström och Moneybrother sjunger "Bara om min älskade väntar" lite kass kvalitet, men kan vara värt att lyssna på om man inte har något för sig. 

     

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas solen skiner på dig idag för här skiner den alla redan och jag har vårkänslor i kroppen!



Idag blir det plugg-dag för hela slanten, frysen är fylld med kanelbullar så vi orkar hela dagen ;)



hoppas denna torsdag blir en fin dag för dig och tony!



Kramar Lotta

2009-03-12 @ 08:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0