10.30???...

...stod klockan på när jag vaknade i morse. När jag sov till så sent senast har jag ingen aning om.
Både jag och Tony är som många vet riktiga sjusovare om vi får, men här nere har det förändrats eftersom vi inte har tid att sova till middag när det finns så mycket att se.
Dessutom har vi på flera punkter när det gäller mat, träning och sömn båda förbättrat oss avsevärt allt på grund av att vi har mer fritid. Tänk vilken dröm att alltid jobba 80% och ha en extra dag i veckan för de där tråkiga bestyren som man egentligen inte vill ska inkräkta på ens fritid. På så vis får man ju helgen fri för att hitta på roliga saker istället.
En annan sak som i princip gått ner till 0% är vår alkoholkonsumtion, men den vanan har jag inget som helst intresse av att behålla... i alla fall inte i sommar.
Jag längtar just nu extremt mycket efter att korka upp på dessa platser -

Danska vägen
Bandholtzgatan
Gamla Köpstad
Östra Träslövsläge
Nyhemsgatan
Stråvalla Skattagård
Ågatan
Annebergsgatan
Stockholm
Norra Vallgatan
Bua
Göteborg
Ankaret
Hunnestad

... listan kan göras oändlig - and I like =)
Nu ska här scramblas ägg till frukost och sedan står det konstutställning och mässa på schemat.
Under helgen kommer det dyka upp ett inlägg om när mor och far var här....
...tills dess - Ha en kanonfin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0