Engla 2 år

Idag fyller min systerdotter Engla 2 år.
Engla har vid 2 års ålder redan fler bus i bagaget än vad vi barnen Ericsson har tillsammans tror jag.
Engla kommer att få höra MÅNGA historier när hon blir lite äldre.
Engla har en känsla för uttryck och en stämma som inte är utav denna värld...
... men hon kan vara ungefär hur bedårande söt som helst också.
Hade mer än gärna varit hemma idag.
Kram Engla på din födelsedag!



Om ni försöker nå oss i helgen och vi inte svarar så beror det på att vi "bestiger" någon utav Schweiz högsta toppar.
Jag och Tony drar alldeles strax till Interlaken på vår sista weekend här nere. Vi tänkte oss något Schweiziskt och att döma av fasaden tror jag det serveras både fondue och raclette på detta hotell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0