Vad är väl en bal på... - så värt!

På nyårsafton lekte vi en julklappslek. Min sambo tog hem storkovan i den. Med oss hem fick vi ett kilo godis och en bal med toapapper. Jennica och Anders hade bidragit med båda dessa bidrag om jag inte minns fel. Jennica och Anders är luttrade julklappsleksdeltagare, de vet vad deras medtävlare behöver och vill ha.
Godiset åt vi upp på nyårsdagens fest, men toabalen den har varit en sann vän i tre månader och en vecka. Med detta inlägg vill jag bara rekommendera alla att en bal med toapapper är en riktigt bra och kanske lite underskattad investering. Jag vet, det kan verka otympligt att släpa hem en bal med toapepper, men jag lovar och svär det är värt det alla dagar i veckan. Tänk nu tillbaka när ni sitter på toaletten utan papper med vetskapen om att hushållspappret är slut... förhopningsvis lyckas någon vänlig själ i samma bostad leta fram ett gäng finservetter från Marimekko eller en paketering lambi näsdukar, men detta är bara förhoppningsvis. 
Tänk tillbaka på de gånger ni åkt till affären för att köpa toapapper och ni kommer hem med chips och cola. It´s worth it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0