Eyjafjallajökul

Mamma och pappa fick inte åka till Gran Canaria i år, boven i dramat heter Eyjafjallajökul. Mamma får firas hemma istället, faster och hennes ressällskap får klara sig själva på varmare breddgrader. Har hört flera olika orsaker till att resor blir inställda, men den här anledningen är nog den mest oväntade.

Jag besökte Stckholm i helgen, jag tog ett enda foto... på utsikten från mitt hotellrum - En rund boll.

Jag har ett nytt favortiband, det är så sjukt bra. De första tre låtarna är bäst - repeat-repeat-repeat-repeat-repeat. Eller så kan man göra en spotify-lista med bara "Highwayman" "So do you" och "Young dad" på så vi effektiviserar man och besparar sig ett gäng knapptryckningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0