Skäringer = Gud?

Det är liksom enklare att gå upp på måndagen när det varit värlsklass på lördagen och söndagen.
Karin hade hört att Mia Skäringer i en tidning blivit jämförd med Gud - Jag tycker det är helt rätt att jämföra henne med Gud. På Kajskjul i lördags både grät jag och skrattade, dessutom åt jag färska räkor och drack ett gott vin. Tony kan ha överträffat sig själv med den här presenten, Mia Skäringer kan vara det bästa jag sett på en scen någonsin... jag kan i alla fall inte komma på något bättre.



Har alltid tyckt att Göteborg är grått, men något inom mig säger att jag skulle trivas där, kanske skulle flytta? I så fall kan jag tänka mig att på Grand Hotel Opera.



På vägen hem från Göteborg svängde vi förbi Skattagården. Med våren kommer sommaren och därmed ska sommardäcken på. I Stråvalla hade mamma och pappas häck börjat knoppa sig och vi kunde äta våfflor på framsidan - De, de e najs!
Jag känner det är nånting på gång - SxMxARTxxER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0