Tennis is najs!

Nästan fredag, det är gött. Den här veckan har rusat iväg fastän den inte varit speciellt rolig.
Försökt mig på lite GI-style den här veckan och känner mig faktiskt märkligt nog inte hungrigare än vanligt. Idag blev det aubergine i ugn fylld med diverse godsaker, kan jag varmt rekommendera.

Sport är kul, men den här hockeyn måste få ett slut snart, inte nog med att det är hur många matcher som helst, dessutom ska varendaste en gå till förlängning... Nä då var det desto mer spännande i lejonhallen idag. Carro/Elias vs. Alex/Tony i matchande dräkter. Tony tyckte att mina grundslag var fina, konstigt? Visste inte ens att jag hade några(?).

Imorgon vid den här tiden tror jag att jag mår gott med en öl i handen och blicken mot solnedgång över Skärsjön. En himla massa år ska catchas upp med gamla goda vänner tillika balkavaljer. Hoppas det finns vitsippor på landet, gärna ett hav, kameran är laddad!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej Alex! hur är läget? Ja livet på Malta är inte helt fel fakt..Lagar mat i massor och har superbra jobbarkompisar!snart drar vi upp till kroatien..ska bli nice! Toblerone kaka är enkelt..lägger upp recept senare! ha en fin helg!skål!kram

2010-04-23 @ 12:48:09
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0