En tom stol - måndag

Måndagens första irritation eller snarare sorg blev genast påtaglig. Jag hann bara komma in på kontoret så stod den där- Mina kära kollega Karins tomma stol. Kontoret jag sitter på är alldeles för stort för en person och det nästan ekar nu när jag sitter där själv. Måndagen gick åt till att tröstäta Läkerol ur finfin plåtask som var (blev) avskedspresent från Karin till mig. Grön är läkerolen det kunde ni aldrig gissa?

På varje arbetsplats har man sin favorit och på Q är Karin min. Jag hoppas och tror att Karin kommer finnas med mig genom livet fastän hon inte längre är en del av Q. Karin försökte se till att jag satt rak i ryggen, Karin försökte hjälpa mig tänka positivt och Karin har fått mig att i alla fall emellanåt handla ekologiskt. Kommer att ta tid för mig att vänja mig vid detta.


Kommentarer
Postat av: Karin

Söt du är - blir nästan lite rörd :) KRAM

2010-01-31 @ 00:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0