Nystart

I samband med det nya året har jag beslutat mig för att ta upp den goda (?) vanan att börja blogga igen. Bloggen kommer den här gången ha ett helt annat syfte än senast - Det är numera ont om fantastiska äventyr att förmedla.
Nej, syftet kommer den här gången att vara ett försök till att bli en mer positiv människa utåt sett och därmed skriva av mig de saker som försämrar, försvårar och förpestar mitt liv här på bloggen. I bästa fall inser jag vilka banala saker det är jag lägger energi på och kanske kan jag till slut lära mig att omfördela min energi – "Målet" med denna övning skulle kunna vara ett till slut majoritetiskt positivt blogginnehåll, men nu ska vi inte gå händelserna i förväg.

Löftet är att lämpligtvis på någon av mina båda dagliga tågresor skriva om ett irritatationsmoment i min vardag.

Ni som känner mig vet att det händer att jag är sen, ni som känner mig vet även att jag haft planer på denna blogg och att premiären skulle infinna sig 11/1 -10 – Det gick ju sådär. Som kompensation får ni tre irritationsmoment idag.

Ska också informera om följande: Eftersom vi går mot ljusare tider kan det kanske dyka upp lite foton från min och Nikon D80:s äventyr, dessa kan i vissa fall komma att vara av en positiv karaktär. Övriga foton kommer förmodligen vara tagna med mobilkameran.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Äntligen har jag något att göra igen framför datan, att följa min goda väns vardag. Skit samma om det är vardag i Schweiz eller Varberg...det är ju iaf du Alex!



Stor kram från en trogen läsare ;)

2010-01-17 @ 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0