Vi spårar ur - torsdag

På väg hem med tåget och det är ett under att tåget inte spårar ur – [paw rihk-titt]. Fick precis svaret på varför vi resenärer var femte sekund hoppar upp i taket – Fjädrarna har fryst fast, jo tack!Shit pommes det blev minusgrader i Sverige i år igen. Min extra sovtimma som är typ det enda positiva med mina tågresor existerar inte längre.


De där härliga problemen som jag trodde att jag skulle få ta tag i onsdag morgon som aldrig infann sig, de behagade dyka upp idag. Fotot nedan – Do I need to say more?


Kommentarer
Postat av: Linda

What! Har du och bloggen gått och blivit ihop igen? Najs..har jag lite att göra här nere på dagarna, plus att även jag kan klaga lite smått när någon "glömt" att uppdatera :)

Måste åter igen nämna hur trevligt det var att träffa er häromdagen, inser hur mycket jag saknar er här nere! Vill rymma till Neugut ibland..dock inte till smutsiga Esa.

Stå ut ett litet tag till, snart är ni här.

Kram kram

2010-01-21 @ 21:01:36
URL: http://calebsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tycker du uppdaterar mig lite dåligt... :(

2010-02-02 @ 12:00:50
Postat av: Lotta

Nä du Alexandra! Lite uppdatering kanske vore på sin plats... önskar se lite bilder från din resa :)



Stor kram till dig min vän

2010-02-13 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0