Fredag 8 april 2011

Maste gora ett inlagg om den har dagen sadar lite efterhand, darfor att det ar en minnesvard dag. Min kara bror med flickvan begav sig till Rondo och Robert Gustafsson. Jag, Tony och lill-Elias hangde hemma i TV-soffan. Elias ar med bestamdhet ingen bebis langre - Han ar ett barn. Detta ar jag saker pa av flera olika anledningar.

1. Det gar inte langre att stoppa vallingflaskan i munnen och han dricker utan protest.
2. Han alskar oliver.
3. Han vill inte ga och lagga sig utan hellre "kolla fiskajna" (fiskajna = barnfilm).
4. Han borstar tanderna sjalv.
5. Han bajsar som en vuxen karl och jag har lart mig att bajsblojer byts lattast och med bast resultat i badkaret.

Sot ar han anda - Sot sa det forslar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0