Måndag 4 april 2011

Fetingdimma i Göteborg byts ut mot solsken, fågelkvitter, krokus, snödroppar och mammahäng i Stråvalla. Solen lyser även på strandpromenaden och att gå den med Anna-Kajsa är som en sockerkick och att vara försenad till Jennica är mer regel än undantag. Det blonda fräter i näsan och jag pratar med en av mina bästa kompisar i nästan två timmar. Ebbe har gått och blivit lik sin pappa och hädanefter ska jag börja lägga citronpeppar på avokado.
Hos storasyster är det organiserat kaos och lillkillen Elton väljer att somna efter tre omgångar "Piff och Puff sitter barnvakt".
Jag och syrran snackar bort en nattimma innan läggdags. Engla som tufft pekat ut sin och min sovplats dissar mig helt och somnar gott i en större säng mellan sina föräldrar och jag somnar i ett rosa rum under ett rosa täcke på en rosa kudde.

 

- A BRAND NEW START -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0