31/1 - "Sovmorgon"

"Idag har jag gett solen tillstånd att stiga upp tidigare än jag" - är det en rimlig ursäkt säga till sin arbetsgivare när man försovit sig om man bor i Sverige? Inte det... men "Jag vaknade imorse och så var den dagen förstörd" då? Inte det heller, jaja, det var i alla fall så det kändes. Det var nog bäst för alla att jag jobbade hemifrån.
SYND att dagen skulle börja med att det ringde en försäljare från Göteborgs energi med andan i halsen och med order från högsta hönset att informera oss om att vi VERKLIGEN borde binda vårt elavtal. SYND att jag inte kunde bry mig mindre, men snabbt insåg att våra elkostnader är typ det dubbla mot vad vi hade i Varberg. SYND att två förvuxna tonåringar/virrpannor bor ihop på Mäster Johans och att ingen har koll på viktiga papper. BRA - att bo i Göteborg och kunna åka ner på Nordstan 19.30 för att få tag på pärmar, register, och almanackor som dessutom är snygga.
OBS: Bilden är en efterbild och bättre än såhär blir det aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0