Onsdag 16 februari 2011

Får man dissa iphone efter tre dagars ägarskap? Det har nämligen varit lite väl många hinder där jag förväntat mig det motsatta hittills, men jag tar fram mitt tålamod (?) och gör ett nytt försök imorgon. Synd på en fin smoothie-bild dock.
Jag tog mig ner till gymmet idag, det var skitnära att jag lade mig i soffan när jag fick vända om för att hämta mitt glömda gymkort. "Halvåtta hos mig" lockade som sjutton, men jag stod emot och när jag ställer mig på bandet på sportlife så vet-ni-vad finns det ju TV-apparater på löpbanden här i storstaden och vad visas om inte "Halvåtta hos mig". Det är de där små, små sakerna. För övrigt kan jag känna att man inte borde bo i ett land där man går in för att jogga... på ett band?
På bussen hem idag kände jag mig trots att jag har en del otalt med min iphone som en i gänget. Idag kunde jag också sitta och kolla youtube-klipp och läsa tidningar jag inte köpt. Det var drama på bussen idag. Någonstans i höjd med Landvetter så flög allas iphone-lurar snabbt ur öronen när det lät som att ett flygplan skulle lyncha vår fina dubbeldäckare. Innan jag steg av tog jag ett snack med busschauffören och även han erkände "Det där var obehagligt" - Drama på buss 100 alltså.
Min sinnestämning för dagen får Uffe och Agneta tolka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0