Onsdag 2 februari 2011 - Elias 30 år

Det är långt i från varje onsdag man dricker champagne sådär mitt i veckan. Men när min gamla kompis, nya kompis tillika svåger fyller 30 då är det ta mig sjutton legitimt att sörpla i sig ett glas champagne lanson brut rose mitt i veckan till och med i Sverige. Att Elias fyller 30 innebär att vi har varit åtminstone bekanta i en sisådär 12-13 år. Tänk att just min lillasyster träffade en så bra kille. På gymnasiet skrattade jag så mycket åt Elias emellanåt att jag nästan kissade ner mig, numer är jag lite mer samlad, men om någon skulle få mig att göra i byxorna så skulle det inte förvåna mig ett dugg om det var Elias. STORT GRATTIS ELIAS!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt!

2011-02-14 @ 18:40:31
Postat av: Elias

TACK ALEX =) Det var väldigt fint... värmde i hjärtat!!! KRAMAR

2011-02-14 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0