Tisdag 15 februari 2011

Nej, jag har inte brutit armen eller något annat häftigt, däremot har jag fått någon skit i halsen.. det och en iphone. Undrar ifall jag kommer bli en sådan där multibloggare nu? En sådan där som lite lätt och ledigt knäpper en bild med iphonen och skriver något snabbt och käckt och vips ligger det på bloggen. Undrens tid är inte förbi och man ska aldrig säga aldrig. Tänk om det går så långt att allt kommer vara så enkelt nu att jag till och med lägger ut outfit-bilder? Näe, nu är jag sådär härligt ironisk som bara jag kan vara. Outfit-bilder får ni leta efter någon annanstans, det är ett råd och en uppmaning. Min garderob a´la 2003 besparar jag er.
Hepp nu ska jag och mina mysbyxor fixa det sista med vegetariska lasagnen. Ja, jag vet klockan är 21.30, men på Mäster Johans är det sena middagar som gäller. Det blir lätt så när en av två i hushållet tränar 100 dagar i veckan.
Undrar om jag kan lägga ut ett foto här senare via iphonen?.. jag menar matbloggar är ju bra, typ hundra gånger bättre än outfit-bloggar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0