Tisdag 8 februari 2011

Min ambition om ett blogginlägg om dagen kan ju typ.. jag vet inte vad. Eller jag vet faktiskt precis - Min ambititon om ett blogginlägg om dagen kan skita ner sig, men det är ju inte ett dugg politiskt korrekt att skriva och tänk om en blivande arbetsgivare läser och... vilken tur att jag bara har typ tre läsare =).

Livet är inte dagarna som passerar...
För det är tamigtusan inte varje fredagsförmiddag jag sitter och fnissar bort bara för att jag har så fina symötestjejer, det är långt ifrån varje fredag jag bara hänger med min sambo, att vi lagar mat och spelar PS3 ihop har nog aldrig hänt förut. Buzz is tha shit. Det är inte varje lördag Elias har 30-årsfest och det är långt ifrån varje lördag jag hänger på Nef och gubevars tar ett par danssteg till "Let the sunshine in". Det var min första söndag någonsin som jag promenerade vid delsjöområdet och det är väldigt sällan jag "går vilse" på mina promenader. Ibland lagar Tony skaldjurspasta, men det var första gången Carro och Elias smakade på denna utsökta rätt. Däremot ser det faktiskt ut som att måndagar kan komma att kallas PT-dagar i fortsättningen, men det är definitivt nya PT-evenemang som arrangeras.
...det är dagarna vi minns.

Skidväska, pjäxväska, matväska, klädväska - Johannas bil kommer att få bekänna färg imorgon. Som jag har längtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0