Torsdag 17 februari 2011

OMG - Nu har jag grejat och grejat och grejat. Om blogg.se kunde vara vänliga och skaffa en blogg.se-app så hade jag haft typ tre timmar mer fritid de senaste dagarna, bitter? Jag! Okej, nu pågår ett nytt försök eftersom den härliga facebook-appen inte heller ville ladda upp foton så har det nu installerats något som heter facebook-iloader- f-n vilket ointressant inlägg... jag stryker det här.

Tänkte egentligen bara "skriva igen" gårdagen.
05.50-pip pip - snooze - pip pip - koma - promenad - spårvagn - buss - promenad - jobb - fika - jobb - lunch - jobb - fika - jobb - promenad - buss - spårvagn - promenad - städa - tvätta - kasta i sig mat - Klubb PT-möte.
Och eftersom Klubb PT-mötet är det enda som kan vara någotsomhelst intressant så skriver jag lite om det, men så är ju de mest intressanta delarna lite småhemliga. Jag och två av fem björckar slog våra kloka huvuden ihop - En nytränad kropp, en übersnusad kropp och en pendlartrött kropp kan minsann kreativera ihop över ett par koppar kaffe, te samt citronmuffins och någon gång i augusti kan det vara så att varbergarna blir bjudna på underhållning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0